Shoplog : Brussel ,christmas presents + collective !

Vandaag begon de school helaas terug, maar vorige week ging ik gezellig met mijn mama een dagje shoppen in Brussel. Vandaag laat ik jullie mijn aankoopjes zien, plus nog wat kerstcadeautjes en overige aankoopjes, enjoy !

money
via weheartit

Laat ik beginnen met de dingen die ik in Brussel kocht. Ik ging eigenlijk voor een trui, maar daarmee ben ik niet thuisgekomen haha🙂

Ik kocht wel mijn eerste Mac product, mijlpaal haha! Ik ging voor de select cover up concealer in de kleur NW 15.SAM_9829

Deze kostte €18.

Ook kocht ik een nieuwe jeans, een mooi highwaisted exemplaar. Het is een soort washed denim, en hij heeft ritsen onderaan.

SAM_9809

Pull & Bear – €25,99

Bij NafNaf kocht ik een heel leuk bloesje met een quilted patroontje op de mouwtjes. Na al die tijd vind ik het nogsteeds even leuk, (remember?)

SAM_9813 SAM_9812

Eigenlijk is het gewoon een simpel, zwart T-shirt (zoiets had ik nieteens in m’n kast hangen!) maar er zit rosé gouden glitter op de mouwen, love it! Deze was van €25 voor 17,5.

Ook kocht ik bij NafNaf een leuk glittervestje met print.

SAM_9820 SAM_9821

Deze kwam van €50 naar €35 !

Als laatste uit het Brussel-deel kocht ik een gestreept hemd bij de Zara!

SAM_9816 SAM_9817

Het is niet echt een typisch Axelle-kledingstuk, maar ik vond het wel heel erg leuk staan🙂

Deze was van €29,99 voor €22,99.

Ook met Kerstmis kreeg ik enkele leuke dingetjes, waarvan ik jullie er 3 ga laten zien!

Op mijn wishlist zagen jullie dit vestje al, en ik heb het dan ook gekregen! Het is echt superzacht en warm, en echt zo fijn om te dragen!

Ik heb wel de lichtroze versie🙂   h&m – €34,95

Ook op mijn lijstje stond parfum van Chloé, maar bij Yves Rocher vond ik ongeveer dezelfde, namelijk Moment du Bonheur! Hij heeft echt de typische Chloé geur, ik ben er superblij mee!

SAM_9808

Van Jill kreeg ik ook nog een late bday/christmas cadeautje, namelijk deze mooie oorbellen, ik vind ze echt super!

SAM_9828

Verder kocht ik nog een paar sieraden voor mezelf.

SAM_9804SAM_9807 SAM_9805 SAM_9806

HIervan weet ik de exacte prijzen niet meer, maar de oorbellen waren ongeveer €7, de ketting met de grote stenen was ongeveer €20 en de andere ketting was €9.

Ik kocht ze alle 3 bij de Zeb, maar het is van het merk I Am.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Hebben jullie al soldengeshopt? 

xoxo Axelle

8 gedachtes over “Shoplog : Brussel ,christmas presents + collective !

Dankjewel voor je reactie! ♥

