Hot or not ! #2

Vandaag zijn we er weer eens met een hot not! We zetten verschillende celebrities op een rijtje, en beoordelen hun outfits!

 

A : Selena is weer stylish, as always! Die witte blazer staat haar echt super, en de witte tas past er ook echt mooi bij! Haar hakken vind ik ook heel mooi, en ze zorgen voor een pop of colour, ik zeg hot!

J: Hot! Heel erg classy en heel erg leuk! Ik ben helemaal weg van het kraagje!

A : Ook Cara Delevigne heeft een superleuke stijl! Ik vind haar hele outfit top, alleen zou ik voor sneakers gekozen hebben in plaats van laarsjes, dat vind ik net iets leuker bij het geheel passen denk ik! hot !

J: Deze outfit vind ik helemaal geweldig! Met een leren vestje en een beanie scoor je al onmiddellijk goed bij mij! Hot dus!

kim-kardashian Calvin Klein Collection Knit Crop Sweater
via celebritystyleguide

A : Ik vind Kim Kardashian er over het algemeen altijd goed uitzien, maar over deze outfit ben ik minder te spreken! Het gebreide topje en rok doen me aan vroeger denken, zoiets had ik als klein kindje ook! Een not dus, helaas!

J: Ik ben nooit zo’n grote fan van Kim haar stijl geweest. Hoewel ik het niet helemaal lelijk vind, vind ik het ook niet mooi. Ik ga voor Hot/Not.

jessie j rocks blue hair while spending time in la 14
via justjared

A : Jessie J werd gespot met blauw haar (pruik?) en ik vind het haar nog wel staan eigenlijk! Haar tas vind ik ook super! Minder mooi vind ik de oorbellen en de lipstick, hot/not dus…

J: Noooo! het enige leuke vind ik haar zonnebril, beanie en tas. Ik ben helemaal niet fan van haar haar en die lippenstift… no! Haar jurk lijkt wel een oversized T-shirt, helemaal niet flatterend. Van mij krijgt ze een not.

chloe moretz starring in new off broadway play the library 04
via justjared

A : Chloë Moretz werd gespot op de luchthaven, met dit superleuke jasje! Ik vind het echt heel erg mooi, leuk printje en leuk model! HOT!

J: Hot! Het jasje maakt de hele outfit and I love it!

kristen stewart catches a flight amid 1984 remake news 05
via justjared

A : Kristen Stewart heeft altijd al een aparte stijl gehad, die ik meestal heel erg leuk vond! Alleen vind ik er haar hier uitzien alsof ze net uit bed komt, hmm, not!

J: Notnotnot! Dit vind ik echt heel erg lelijk! Ze ziet er heel erg mannelijk en slordig uit.       (ligt het aan mij of lijkt Kristen er hier op Jenelle van Teen Mom 2?)

xoxo

Axelle&Jill

6 gedachtes over “Hot or not ! #2

Dankjewel voor je reactie! ♥

