Sales Wishlist!

Eindelijk is het zover! Dat waar we al zo lang op gewacht hebben en waarvoor we onze kooplust hebben moeten bedwingen! Ik toch in ieder geval😉
De Solden!
En ja, ik heb ook nu weer een wishlist gemaakt! Want het is het moment om alles wat je graag wil goedkoper aan te schaffen!
Kijk maar mee!
 -1
1. Als eerste een kleedje voor het galabal! Het is een goede reden om een nieuw kleedje aan te schaffen want ik wil mijn kleedje van kerstmis en nieuwjaar niet opnieuw aandoen… Ik vond het idee van een one-shoulder dress wel leuk en dit kleedje van mango is simpel maar met de juiste accessoires kan het volgens mij heel erg leuk zijn.
2. Een nieuwe clutch of een klein schoudertasje staat er ook op. De chanel bags vind ik helemaal geweldig dus hier een variant op zou ik wel graag willen vinden..
3. I LOVE beanies! Reden genoeg om er nog méér te kopen. Misschien deze keer eentje met een print of steentjes op.
4. Je haar aan 1 kant naar achter vind ik altijd heel erg leuk. Maar omdat dat effect creëren met speldjes niet altijd lukt of erg lastig is, zou ik graag een haarkammetje hebben. Deze mét ear cuff ziet er heel erg gaaf uit!
5. Een golden-chain-necklace staat al lang op mijn lijstje en ik hoop dan ook dat ik er eindelijk eentje kan vinden.
6. Lange cardigans staan altijd mooi en zeker een gebreide versie.
7. Als laatste nog zwarte botjes. Ze staan altijd erg stoer and I Love it!
xoxo
Jill

5 gedachtes over “Sales Wishlist!

Dankjewel voor je reactie! ♥

