Tag : my life in 20 questions

Vorige week kwam ik deze tag tegen op Annesolveig.nl, en ik vond hem erg leuk dus besloot hem over te nemen! Het zijn 20 ‘random’ vragen, waardoor jullie me misschien wat beter leren kennen! Enjoy!

Hey, that's me!
Hey, that’s me!

Favorite color

Roze! Op dat gebied ben ik echt een meisje-meisje🙂

Favorite number

Euhm, ik heb niet echt 1 specifiek lievelingsgetal, maar bij een spelletje ofzo zou ik 7, 11 of 13 kiezen!

Dream career

Bij een modemagazine werken!

Tumblr | via Tumblr

Where do you see yourself living when you’re on your own?

Een mooi wit appartement, ergens in de stad, liefst Antwerpen!

Favorite way to travel

Wij gaan zelf altijd met de auto op vakantie, maar met het vliegtuig vind ik ook wel leuk! Alleen ben ik soms wel een klein beetje bang haha!

What do you do in your free time?

Bloggen, fitnessen, in een bakkerij werken, en met vriendinnetjes afspreken!

Favorite clothing stores 

H&M of Zara! Als je iets nodig hebt zal je het daar gegarandeerd vinden!

Who would you like to see in concert? 

One republic, of Katy Perry lijkt me ook heel leuk!

Favorite tea blend?

Ik drink altijd chai, of groene thee!

Instagram @mariaclaudiazb

Do you collect anything?

Ik verzamel het niet echt, maar heb toch best een grote collectie nagellak!

I can’t sleep without?

Mijn kussen (liefst 2!)

If you were given 1 million dollars all for yourself what would you do with it?

Een reis naar New York boeken, en daar shoppen!

Favorite make-up brand?

Moeilijk! Over het algemeen vind ik Catrice erg fijn, prima kwaliteit voor een prima prijs!

Favorite treat to eat?

Chips, of koekjes! Hoewel ik fruitsla ook altijd erg lekker vind!

eat the rainbow, girls! | via Tumblr

What is your favorite season?

Zomer, can’t wait!

Do you sleep with your doors open or closed?

Toe! Hoe stiller hoe liever🙂

Why did you start blogging? 

Ik volgde al een tijdje wat blogs, en het leek me gewoon leuk er zelf ook eentje te starten!

Do you have any magazine subscriptions? 

Nee, geen enkele! Wel lees ik regelamatig de Elle of de Marie-Claire!

What were you doing at 12AM last night?

Slapen!

Favorite parfume

Prada Candy! Of de Victoria’s Secret face mist in Strawberries & Champagne, hmmm !

♔ | via Tumblr

Zo, dit waren de 20 vragen! Nu zijn jullie al een beetje meer over mij te weten gekomen! Als jullie de tag leuk vinden mogen jullie hem gerust overnemen!

xoxo Axelle

Afbeeldingen via weheartit

5 gedachtes over “Tag : my life in 20 questions

Dankjewel voor je reactie! ♥

