Inspirational : spring outfits!

Naar goede gewoonte zijn we er ook nu, bij het begin van de lente (al is die nog best ver!) weer met de nodige dosis outfitinspiratie-foto’s!

Axelle : 

Shorts vind ik altijd superleuk! Hier zijn ze heel leuk gecombineerd met een simpel shirt, maar de boots en het legerjasje geven de outfit een heel stoer effect! Vooral de ketting is ook super, want!

En nu iets totaal anders, rokjes en bloemen! De print van het jasje vind ik echt heel erg mooi, en de flaphoed staat haar ook echt geweldig! De schoenen geven de outfit toch wel een beetje die laidback look, maar als je ze zou vervangen door een paar pumps is het geheel meer classy chique.

De skort, een hype in 2013! Ik vind hem superleuk, en hoop dat we hem ook dit jaar veel gaan mogen dragen! Superleuk gecombineerd met dat hemdje!

Dit rokje vind ik echt prachtig, ook heel mooi met die witte blouse! Zelf ben ik erg fan van de white trend!

Dungarees vind ik zelf altijd erg leuk! Op mijn wishlist staat dan wel een denim exemplaar, maar toch is deze ook superleuk!

Jill:

3538539_05-1

Een leopardprint rokje ziet er al snel heel cheap uit maar dit meisje heeft het heel erg leuk gecombineerd. Haar haar is heel erg classy en het staat haar ook erg goed!

3537402_photo_3_copy_11

Lovelovelove deze outfit! Een stoer jasje en stoere schoenen heeft ze heel erg leuk gecombineerd met een schattig paars rokje en een leuk truitje. Ook de hoed en het tasje vind ik helemaal geweldig!

3539941_Senza_titolo-1Deze outfit vind ik erg gaaf, alleen van de schoenen ben ik niet zo overtuigd. Het jurkje heeft een heel erg leuk printje en de boyfriend blazer vind ik zo leuk! Het transparant tasje geeft een gaaf effect!

3539289_2-horz

Een simpele zwart-wit outfit and I love it. De top vind ik heel erg leuk en de schoenen vind ik ook heel erg gaaf!

3539000_PicMonkey_Collagejf3jf

Meestal vind ik paars niet zo mooi maar hier vind ik het super! Die furla bag is zo leuk en de short vind ik verbazend genoeg ook erg gaaf!

xoxo

Axelle&Jill

4 gedachtes over “Inspirational : spring outfits!

Dankjewel voor je reactie! ♥

