Trend alert : floral !

Net als ieder jaar zijn bloemetjes deze lente weer helemaal in! Of je het subtiel houdt, of verschillende prints mixt, het kan allemaal!

 
Mary Katrantzou ss14
Dolce&Gabbana ss14
Oscar de la Renta ss14
Mulberry ss14

En natuurlijk zocht ik ook wat items voor jullie uit! Vooral de rechtse broek vind ik echt super!

floral

floral 2

Dragen jullie vaak bloemenprintjes? Zo ja, op wat?

xoxo Axelle

7 gedachtes over “Trend alert : floral !

  1. Leuk! Die linkse broek vind ik tof!
    Ik houd wel van printjes… Maar mijn benen laten het niet toe (vind ik) om broeken met print te dragen haha.

Dankjewel voor je reactie! ♥

