Who wore it better?#5

Een nieuwe who wore it better!

Benieuwd wie er deze keer in de fashion face-off staat? Kijk dan zeker verder!

via heatworld.com

Katy Perry vs. Ashanti

Ik ga absoluut voor Katy! De jurk staat haar zo veel beter, niet dat ik hem zo mooi vind maar toch🙂

via stylenugget.com

Naomi Watts vs Christine Teigen

Deze vind ik moeilijk, ze zien er allebei leuk uit in deze jurk. Toch ga ik voor Noami omdat ze er voor mij toch iets sierlijker uit ziet.

via usmagazine.com

Christina Aguilera vs Angelina Jolie

Eerst en vooral: I Love the dress! En Christina’s schoenen vind ik ook helemaal geweldig! Ik vind dat Angelina er wat bleekjes uitziet in deze jurk maar haar model komt er wel beter in uit. Toch vind ik Christina’s accessoires beter. Hmm, een moeilijke keuze, ik ga voor Christina!

Wat vinden jullie?

xoxo

Jill

5 gedachtes over “Who wore it better?#5

Dankjewel voor je reactie! ♥

