Little pink shoplog!

Vandaag heb ik een mini shoplog voor jullie, en zoals jullie al in de titel konden zien is alles roze! Toeval haha, maar vond het wel leuk🙂

Heart me ♥ | via Tumblr
via weheartit

Mijn papa vertrok op zakenreis naar Amerika, en natuurlijk gaf ik hem de opdracht om even langs de Victoria’s secret te gaan! Ik wou erg graag een toiletzak, en ook wel een bodysplash! Ik had geluk en kreeg beide, en ook nog een douchegel en een bodylotion!

SAM_9845

De toiletzak is deze, en op de site staat dat hij 28 dollar kost.

SAM_9846

SAM_9847

Ik vind hem heel erg mooi, en de binnenkant is 1 groot vak, erg handig!

Zoals ik net zei kreeg ik ook wat producten, in de geur strawberries&champagne, superlekker!

SAM_9851
sorry voor de wazige foto!

Wat deze producten kosten weet ik niet, want er zijn vaak voordeelacties!

Verder ging ik nog naar Maasmechelen Village,en vond bij Sandro een superleuk rokje!

SAM_9854 SAM_9856

Het is een soort tulp-model, en aan de achterkant zitten gouden knoopjes! Het rokje is een soort geweven stof, ik vind het supermooi! Het kostte oorspronkelijk €199, de outletprijs was €99, en nu in de sale nam ik het mee voor €49,50!

Zo, dit waren al mijn roze aankoopjes! Momenteel ben ik een beetje op een no-buy, hoewel er nog veel is dat ik graag zou willen hebben haha! Hebben jullie nog geshopt?

xoxo Axelle

8 gedachtes over “Little pink shoplog!

Dankjewel voor je reactie! ♥

