Trend Alert: Holographic!

Om al helemaal voor te zijn op de aankomende trends van de lente is hier een nieuwe Trend Alert! Vandaag gaat hij over het Holographic effect!

Het holographic effect zal in het nieuwe seizoen helemaal hot zijn en ik snap helemaal waarom!

De trend kwam vorig jaar al op, maar toen heb ik er eigenlijk redelijk weinig van gemerkt. Hopelijk breekt hij dit jaar wat meer door!

Hier enkele holographic spulletjes die ook voor ons betaalbaar zijn!

holographic
Op etsy.com kun je deze grave legging bestellen! Love!
White Holographic Super High Waist Liquid Leggings
Niet alleen kleding en accessoires zijn holographic! Je kan ook wat van deze trend terugbrengen in je make-up en je nagellak!
Hoewel ik niet zo’n nagellak-meisje ben vind ik deze Gosh 549 Holographic Hero erg leuk!
De holographic trend is erg opvallend maar zo leuk! Ik vind het echt een grave trend en vooral een holographic jasje lijkt me super!
Wat vinden jullie?
xoxo
Jill

3 gedachtes over “Trend Alert: Holographic!

Dankjewel voor je reactie! ♥

