Shopping : dungarees!

Iedere lente zie je ze weer verschijnen, de tuinbroeken, salopettes, dungarees, overalls of hoe je ze ook wilt noemen! Ik heb het altijd al leuk gevonden, maar tot op heden heb ik er (helaas!) nog geen in mijn bezit. Vandaag laat ik jullie de leukste exemplaren zien!

Ik vind echt alle uitvoeringen leuk! Denim, washed denim, (nep)leer, kort of lang, het is gewoon altijd mooi!

dungarees2

dungarees

Zelf heb ik mijn zinnen gezet op dit exemplaar van de Zara!

Wat vinden jullie van deze trend, en hoe zouden jullie het combineren?

xoxo Axelle

6 gedachtes over “Shopping : dungarees!

  1. Love them! heb vandaag ook een korte variant gekocht bij primark! nu alleen nog bedenken hoe ik het ga combineren… Leuk blog hebben jullie! Ik volg jullie nu via bloglovin!🙂 X

Dankjewel voor je reactie! ♥

