Hot or not? #3

Hier zijn we weer eens met de laatste celebritylooks, kijk maar mee !

jessica alba cash warren empty handed target stop with the girls 01

Jessica Alba

Axelle : Een erg simpele outfit, maar wel erg leuk! Wat het ding rond haar hand precies is weet ik niet, maar ik ben er niet zo’n fan van, maar anyways, hot!

Jill: Hmm, ik vind deze outfit niet echt flatterend maar ook absoluut niet lelijk… Jessica krijgt het voordeel van de twijfel: hot.

alice eve hugs her mystery male goodbye after lunch 05

Alice Eve

Axelle : Ik heb een speciale voorkeur voor kleding uit 1 stuk, en ook dit playsuit vind ik geweldig! Ze heeft er ook heel leuke schoenen bij aangetrokken. Iets minder is misschien de zonnebril, is niet echt mijn stijl, maar voor de rest leuk! Hot!

Jill: Ik vind de zonnebril daarentegen wel iets hebben! Ik ben niet weg van de playsuit maar hij is wel leuk. Hot.

kate mara everyone has gray area on house of cards 01

Kate Mara

Axelle : Superleuke outfit, echt volledig mijn stijl! Loooove the shoes! Hot hot hot!

Jill: Yesss! Dit vind ik een heel erg leuke outfit! Hot!

diane kruger joshua jackson cheers for olympic gold champion mikaela shiffrin 03

Diane Kruger

Axelle : Op zich geen verkeerde combinatie, maar ik zou voor wat vrouwelijkere schoenen gekozen hebben. Momenteel vind ik het geheel nogal boy-ish, not.

Jill: Voor mij ziet het er vooral erg slordig uit. Voor mij ook een not!

leann rimes writes a song before salt lake city flight 07

LeAnn Rimes

Axelle : (nep)bont vind ik altijd superleuk, en LeAnn Rimes bewijst dat het in de lente ook gewoon nog kan! Leuke broek en boots ook, hot!

Jill: Super stoere en leuke outfit, Hot!

Kylie Jenner

Axelle : Wow, wat een stijlvolle outfit! Die mini Céline bag is echt te schattig! Alleen de shoes vind ik weer niet zo geslaagd, hot/not dus!

Jill: Love love love, totdat je bij de schoenen komt! Alles zit goed buiten de schoenen die mij toch wel storen… moeilijk, een hot/not dan maar.

Julianne Hough

Axelle : Deze outfit is echt perfect, meer kan ik hier niet over zeggen🙂 en wow, wat een prachtig haar heeft zij!

Jill:  LOVE! ik ben er helemaal weg van! Ik vind zwarte hoedjes echt super gaaf!

xoxo

Axelle&Jill

Een gedachte over “Hot or not? #3

Dankjewel voor je reactie! ♥

