Vintage! #2

Hi’ guys!

Hier had ik het al eens over vintage spulletjes en onlangs heb ik weer wat nieuwe (oude) spulletjes gekregen!

Kijk maar mee!🙂

DSC_0012

Ergens beneden in de kast van mijn mama vond ik deze Moschino riem en omdat zij hem toch nooit draagt kreeg ik hem! Okee, hij is misschien een beetje opzichtig maar dàt mag zo nu en dan wel eens. Toch?

DSC_0009

Ook vond ik er deze iceberg jeans. Hij is superhigh-waisted maar jammer genoeg niet heel erg skinny aan de enkels. Op de foto ziet hij er misschien een beetje afgewassen uit maar in het echt valt dat heel erg goed mee.

DSC_0017

Als laatste kreeg ik van een tante dit zwarte sequin kleedje van Mango. Het is een heel simpel modelletje, voor mij is het redelijk kort maar dat maakt niet zo veel uit.😉 Een nadeel is dat het niet gecentreerd is maar dat is snel op te lossen met een tailleriempje!🙂

DSC_0019

xoxo

Jill

5 gedachtes over “Vintage! #2

Dankjewel voor je reactie! ♥

