Shoplog : Antwerpen 070314

Het was alweer een hele tijd geleden dat Jill & ik nog eens waren gaan shoppen, dus vorige week besloten we om een shoppingtripje naar Antwerpen te doen! Vandaag laat ik jullie mijn aankopen zien.

IMG_4046

Laat ik beginnen met mijn aankopen van de Forever 21! Het is wel algemeen geweten denk ik dat op de webshop 312851304x leukere items staan dan er daadwerkelijk in de winkel zijn, maar ik slaagde er toch in 2 items mee naar huis te nemen!

Als eerste kocht ik een bloesje dat een beetje een variatie is op de befaamde Céline Paris shirts.

IMG_4039

Het is een grijsblauwe crop top, met in gouden letters cliché paris, weer eens wat anders! Het bloesje kostte €12,75.

Ook kocht ik nog een crèmekleurige sweater met pareltjes op de mouwen!

IMG_4036IMG_4037

Ik vind hem echt superleuk door de leuke aztec details! Deze trui kostte €19,75.

Bij Pull&Bear (in Leuven) kocht ik een heel leuk wit shirtje, met sheer details! deze kostte €15,99

IMG_4034

IMG_4035

Ik kocht nog een bloesje, deze keer bij River Island! Het is een lang, wit shirt, met een leuke tekst erop! Hiervoor betaalde ik €22.

IMG_4042

Ik ben helemaal gek op delftsblauw, en bij de H&M kocht ik een wit shortje met blauwe bloemetjes! Deze ging mee voor €14,95!

IMG_4031IMG_4032

Ik was ook al langer op zoek naar een mooie, simpele chain necklace, en bij Bershka kwam ik het perfecte exemplaar tegen! Goud, metaal, en een fijn prijsje, namelijk €9,99!

IMG_4027 IMG_4028

Om af te sluiten laat ik jullie ook nog even mijn nieuwe schoenen zien, deze komen van bij La Bottega in Hasselt!

IMG_4044 IMG_4043

Zo, dit waren mijn geshopte spulletjes! Hebben jullie onlangs nog iets gekocht?

Vergeet ook zeker niet mee te doen met onze winactie!

xoxo Axelle

13 gedachtes over “Shoplog : Antwerpen 070314

Dankjewel voor je reactie! ♥

