Review: Catrice Ultimate Lash Maximizer!

Hi guys!

Vandaag heb ik voor jullie de review van de Catrice Ultimate Lash Maximizer in Ultra Black!

DSC_0056

 

Om te beginnen iets over het borsteltje. Het is dus een gewoon borsteltje met pinnen om klontertjes te voorkomen. Het borsteltje voelt erg aangenaam en je hebt weinig/geen last van klontertjes of spinnenpootjes. Dat hangt er natuurlijk ook af van hoe veel lagen je aanbrengt.😉

DSC_0060

 

 

Wat heel erg leuk is en me ook meteen opviel, is dat het borsteltje flexibel en buigbaar is tussen het steeltje en het eigenlijke borsteltje. Dat zorgt voor een heel fijn gevoel bij het aanbrengen van de mascara.

DSC_0101

 

Ik heb niet voor de gewone black maar voor de ultra black gekozen omdat ik graag intens zwarte wimpers zie.😀 En de multimizer doet dan ook wat hij belooft!

Dit is het resultaat na 1 laagje!

DSC_0106

Best wel goed toch?:D Over het algemeen en op het eerste zicht, want ik heb hem pas vandaag gekocht, ben ik heel tevreden over deze Catrice Ultimate Lash Multimizer! Hij maakt je wimpers aanzienlijk langer en is leuk in gebruik, perfect dus!

xoxo

Jill

6 gedachtes over “Review: Catrice Ultimate Lash Maximizer!

Dankjewel voor je reactie! ♥

