Hot or not?

Vandaag hebben we weer een nieuwe hot or not voor jullie! En we zijn benieuwd naar jullie mening. Kijk  maar mee!

khloe-kardashian Alexander Wang White Sheer Neoprene Statement Sweatshirt

Axelle : Ik vind dat Khloe er hier leuk uitziet, alles past erg goed bij elkaar! Ben iets minder fan van de handtas, gewoon omdat hij zo breed is, maar toch hot!

Jill: Hmm, ik ben een beetje in de war door de top en ik ben niet zo’n fan van zwarte lipstick. Maar het geheel vind ik wel oké, Hot/Not.

jennifer-lopez J BRAND Auden scuba top

Axelle : Deze outfit van Jennifer Lopez vind ik echt prachtig! Roze is sowieso mijn favoriete kleur, maar de combinatie staat haar erg goed! Ze heeft zelfs haar lokken met roze dip-dye gedaan, hot!

Jill: Ik vind het een beetje too much pink. De outfit is helemaal niet lelijk maar toch ben ik er niet van overtuigd. De schoenen vind ik wel erg leuk! Hot/not.

selena gomez kids choice awards 2014 03
Selena @ the kids’ choice awards

Axelle : Heel leuke outfit, en de schoenen zijn echt mooi, hot!

Jill: De schoenen zijn inderdaad erg leuk en ook de outfit is gaaf, Hot!

emmy rossum nervous about high school reunion 01

Axelle : Deze outfit van Emmy Rossum vind ik maar niks. Het truitje op zich is nog wel oké, maar de rok vind ik erg oma-achtig, not!

Jill: Absoluut een not! De combinatie is gewoon verkeerd en saai.

katherine heigl blast playing mark tallman fiancee 01

Axelle : Ai, hier valt niet veel uitleg over te geven, Katherine Heigl slaat de bal helemaal mis!

Jill: Ugg’s en een lange ‘michelin’-jas? Not!

taylor swift inspired hot chelle rae 01

Axelle : Taylor draagt een erg stoere, maar toch ook weer meisjesachtige outfit, ik vind het leuk!

Jill: Deze outfit vind ik gaaf! Een lederen vestje samen met een rokje? Way to go, Taylor! Hot!

victoria beckham progress on her store david 01

 

Axelle : Normaal gezien ben ik niet zo’n fan van olifantenpijpen, maar Victoria komt er verrassend goed mee weg, hot not dus!

Jill: Erg classy maar toch dat tikkeltje nonchalant. Ik ben niet helemaal weg van de broek, hij is precies een beetje te lang? Maar ze krijgt toch een hot!

xoxo

Axelle&Jill

5 gedachtes over “Hot or not?

  1. Wordt van alle outfits niet heel erg warm :s Vind het jurkje van Selena wel gaaf, alleen haar make-up is daar zo saai. De outfit van Victoria is mijn favoriet in dit rijtje!

Dankjewel voor je reactie! ♥

