Wishlist Spring!

Hi’ guys!

Het is ein-de-lijk lente, dus haal die rokjes en ballerina’s maar uit!

Dit staat er op mijn spring-wishlist!

spring dresses

Natuurlijk een heleboel jurkjes! Ik heb er al niet zo veel en draag ze dan ook niet vaak, dus… tijd om een paar nieuwe aan te schaffen!

playsuits

 

Love playsuits en zeker met een printje! Ik heb er nog geen en wil er graag een voor dit en het volgende seizoen!

River Island-€40

Ik heb dringend een nieuwe trui nodig, en deze pastel/landschap versie vind ik echt wel gaaf!

Pull&Bear-£15.99

 

Ik heb dan wel al een top van ‘Ramones’ maar deze vind ik echt stoer! Ik wil over het algemeen wel meer tops of Tee’s van bands omdat ze super leuk zijn om te dragen op een festival!(:

 

River Island-€37.00

Shorts kunnen natuurlijk ook niet ontbreken! Ik heb er al 2 in jeans, een roze en een blauwe, nu nog een paar met een leuk printje!😉

River Island-€45.00

Een nieuwe tas is erg welkom en een duffle bag vind ik echt wel gaaf! Deze van River Island vind ik heel erg leuk!

Wat staat er op jouw wishlist?

xoxo

Jill

 

7 gedachtes over “Wishlist Spring!

Dankjewel voor je reactie! ♥

