Review : Maybelline Superstay Better skin foundation!

Vandaag review ik weer eens een foundation voor jullie, eentje die belooft je huid gezonder te maken zelfs!

SAM_9883

 

Dit zegt Maybelline zelf over het product :

 Verbetert de kwaliteit van de huid 
• Een gecorrigeerde en egale teint, de hele dag lang
• In 3 weken worden imperfecties en roodheid vermindert, zelfs zonder foundation 
• Weerstaat aan warmte, transpiratie en vochtigheid. 
• Zonder olie, zonder parfum, dermatologisch getest..
• Geschikt voor alle huidtypes.

De foundation komt in 6 verschillende kleuren, waarvan ik de lichtste heb, namelijk 010 Ivory.

De foundation heeft een pompje, wat ik altijd erg fijn en hygiënisch vind! Bovendien bevat hij SPF 20, dat is ook altijd mooi meegenomen! Op m’n hand ziet de kleur er vrij donker uit, maar op m’n gezicht valt dat heel goed mee!

SAM_9893

Mijn gezicht zonder foundation :

SAM_9884 SAM_9890

Gezicht met foundation :

SAM_9900

SAM_9896

Met de overige make-up (concealer, poeder, blush, mascara, eyeliner)

SAM_9906SAM_9901 SAM_9902

Met alleen foundation vind ik de kleur net iets te bruin, maar met de rest van de make up erbij vind ik het een prima resultaat! Ik voel de foundation helemaal niet zitten, en hij blijft ook mooi mat! Of mijn huid er ook echt mooier van wordt kan ik nog niet zeggen, daarvoor test ik hem nog niet lang genoeg. Maar ook als dat niet zo zou zijn vind ik dit een prima foundation!

Verkrijgbaar in de drogisterij, €14,99.

Wat vinden jullie van deze foundation?

xoxo Axelle

4 gedachtes over “Review : Maybelline Superstay Better skin foundation!

Dankjewel voor je reactie! ♥

