Shoplog: Aken&Hasselt!

Hi’ guys!

Het is vakantie en dat betekent: shoppen!

Donderdag en vrijdag ben ik er dan ook op uit geweest om wat nieuwe spulletjes te zoeken en ik heb er dan ook een paar gevonden!

Kijk maar mee!

via Tumblr

 

DSC_0040

In Aken kocht ik als eerst deze MaxFactor 2000 Calorie mascara. Hij was er in de aanbieding 2 voor 1 en MaxFactor mascara is er volgens mij sowieso al goedkoper dus dat kwam goed uit! (: Hij kwam nu €8,99 voor 2 flesjes.
DSC_0041

Ook kocht ik er deze Maybelline Liquid Eyeliner, hij heeft een super dun kwastje wat perfect is om precies te werken. Ik nam hem mee voor nog geen 4 euro.

Over deze twee productjes zal ik ook nog een review doen🙂

DSC_0054

 

Deze ‘shine’ top met dropped armpit komt ook uit Aken. Ik weet niet meer precies uit welke winkel want het was er een die ze hier in België niet hebben. Bovendien was het ook maar een klein winkeltje.

DSC_0057

 

Bij New Yorker in Aken kocht ik tenslotte ook nog deze top met leopard kraagje, LOVE!

 

DSC_0048

Bij Pimkie in Hasselt, waar ik gewoonlijk niets vind, vond ik dit witte hemd. Het is een beetje bezet met kant en dat vond ik wel leuk. Er was een actie waarbij je tweede artikel aan 1 euro was dus ik nam er ook nog dit tasje bij.

DSC_0047

Het is een superhandig model om mee te nemen op een avondje uit, niet te groot en niet te klein. En maar goed dat ik een nieuwe heb aangeschaft want gisterenavond is mijn andere tasje stuk gegaan. Always have a back-up plan!😉

xoxo

Jill

 

 

 

8 gedachtes over “Shoplog: Aken&Hasselt!

Dankjewel voor je reactie! ♥

