MTV Movie Awards 2014: the looks Hot or Not?

Zondag waren er de MTV Movie Awards en natuurlijk waren wij benieuwd naar de outfits van de celebs!

kat graham printed beauty at mtv movie awards 2014 red carpet 04

Jill: Kat Graham droeg deze jurk met super veel printjes. Het onderstuk van de jurk vind ik een beetje vreemd en op zich vind ik de jurk niet zo mooi, maar Kat staat hij wel. Hot/not dus.

Axelle : In tegenstelling tot Jill vind ik het asymmetrische deel van de jurk juist wel erg leuk, het geeft iets speciaals! Over het printje ben ik iets minder enthousiast, maar hij staat Kat wel erg leuk, hot!

jillian rose reed mtv movie awards 2014 04 01

Jill: Jillian Rose Reed droeg dit schattige strapless jurkje. Niet echt een wauw effect maar ik vind het wel iets hebben. Hot!

Axelle : Oei, de print vind ik echt verschrikkelijk! Helaas, not!

Ellie Goulding Performs 'Beating Heart' Barefoot On Stage at MTV Movie Awards 2014! (Video)

Jill: tijdens haar optreden droeg Ellie Goulding een niet veel verhullende jurk. Het doet me een beetje denken aan Xena en dat is niet zo positief.:/ een Not.

Axelle : Het doet me een beetje denken aan een Griekse godin, wat op zich niet verkeerd is, maar toch ben ik niet helemaal overtuigd, not!

Johnny Depp Couldn't Keep His Torn Up Hat at Home for MTV Movie Awards 2014!

Jill: ik ben erg teleurgesteld in Johny Depp want hoe hij erbij liep kan echt niet. Heel erg je m’en fous, hij had dus meer moeite mogen doen. Not.

Axelle : Nope, ook deze look vind ik maar niks!

rihanna eminem mtv movie awards 2014 performance 05

Jill: nog iemand die meer moeite had mogen doen. Rihanna zag er niet echt glamoureus uit hoewel zij op zulke events er normaal altijd super uit ziet! Ze droeg een super kort wit jurkje met daarover een lelijke oversized jas. Ik weet niet wat ze rond haar hoof heeft maar het staat me niet echt aan. Een not.

Axelle : JA, de eerste hot gaat uitgedeeld worden! Ik vind het echt een typische Rihanna outfit, en ik ben helemaal into white, dus ik vind het erg leuk!

amanda seyfried mtv movie awards 01

Jill: Yes! Amanda Seyfried koos voor glitter and I love it! Ik vind het een erg leuke outfit, erg classy. Ook Seth Macfarlane zag er erg netjes uit. Een gewoon standaard kostuum maar ze verdienen allebei een hot!

Axelle : Wauw, wat zijn Amanda’s schoenen mooi! Maar ook de rest van haar outfit is supermooi, wat mij betreft verdient zij de award voor best geklede celeb van de avond! Ook Seth zag er inderdaad prima uit!

Zo, wat vinden jullie van de outfits? Aan wie zouden jullie hot geven, en aan wie not? Laat het ons weten!

xoxo Jill & Axelle

 Bron foto’s : justjared.com

 

 

 

 

5 gedachtes over “MTV Movie Awards 2014: the looks Hot or Not?

Dankjewel voor je reactie! ♥

