Hot or not : Coachella !

Afgelopen week vond het Coachella festival plaats in Californië, en menig celeb werd er gespot. Vandaag beoordelen wij hun outfits, hot or not?

Celebrities at Coachella music festival 2014.

Axelle : Laten we beginnen met topmodel Alessandra Ambrosio. Naar mijn mening ziet zij er altijd goed uit, en ook hier weer vind ik dat dat klopt! Leuke nonchalante outfit, en extra puntjes voor de hoed, hot!

Jill: Hothothot! Ze ziet er heel leuk uit, love it!

Celebrities at Coachella music festival 2014.

Axelle : Jared Leto ziet er erg leuk uit in zijn hemd met print, hot!

Jill: Hmm, hij komt met veel weg maar van deze outfit ben ik geen fan. Iets té nonchalant en iets te slordig, not.

Celebrities at Coachella music festival 2014.

Axelle : Op zich is er niets verkeerd met de outfit van Kesha, maar wat heeft ze in godsnaam met haar haar gedaan? Nope, not!

Jill: De outfit? Yay. Het haar? Nay! Hot/not.

Kylie Jenner at Coachella music festival.

Axelle : Kendall Jenner zoekt de Indie-sferen op, ik vind het geslaagd. Hot!

Jill: Ik weet niet precies wat het is maar ik vind de outfit maar niets. Misschien zijn het de pijpen van haar broek of het feit dat het bloesje me aan Belle Perez doet denken, een not.

Kendall Jenner at Coachella music festival.

Axelle : Zusje Kylie gaat voor een stoerdere look, ik vind het erg leuk! Iets minder aan de outfit vind ik de laarzen, maar dat maakt het heuptasje dan weer goed, hot!

Jill: Het enige minpunt zijn de laarzen, maar die hoed, LOVE! hot!

Solange Knowles at Cochella Music Festival.

Axelle : Solange Knowles gaat voor een print, en ze weet haar schoenen er perfect bij te matchen, hot!

Jill: Deze outfit doet me helemaal aan de sixties denken, ik vind het maar niets. En zeker de schoenen vind ik lelijk, not.

Vanessa Hudgens at Coachella 2014.

Axelle : De bandeau-top van V. vind ik erg mooi, maar een sjaal als rok zie ik iets minder graag. Hot/not.

Jill: hmm, de bandeau is mooi, en haar juwelen ook. Maar het geheel krijgt toch een not.

Kendall and Kylie Jenner at Coachella 2014.

Axelle : En hier zijn Kendall en Kylie weer! Ik vind het best een gothic outfit voor allebei, maar het kan nog. Ze krijgen het voordeel van de twijfel, hot!

Jill: Ik vind het erover gaan, Kendall’s outfit zou nog oké zijn zonder de mantel en het hoofdjuweel. Wat Kylie met haar haar heeft gedaan (of is het een accessoire?) weet ik niet maar ik vind het niet mooi. Haar short vind ik ook niet zo leuk. Allebei not.

Celebrities at Coachella music festival 2014.

Axelle : En om af te sluiten hebben we Lindsay Lohan! Zij combineert een witte maxijurk met een stoer leren bikerjasje, erg leuk gedaan dus hot!

Jill: Ik vind het bikerjasje er net niet zo leuk aan, maar de jurk vind ik erg mooi en de ketting is ook erg gaaf. Hot voor lilo!

Welke outfits zijn jullie favoriet? Laat het ons weten!

xoxo Jill & Axelle

Bron foto’s : nydailynews.com

4 gedachtes over “Hot or not : Coachella !

Dankjewel voor je reactie! ♥

