Strakke buikplan #2

Hi’ guys!

week 1 van mijn ‘strakke buikplan’ is al om. Natuurlijk nog niet echt zichtbaar resultaat maar dat is ook niet te verwachten.

Via Weheartit

De oefeningen zelf vond ik ook niet zwaar, alleen ‘de plank’ vind ik helemaal niet leuk! –‘

Maar wat moet dat moet en ik wil bikiniproof zijn! Dus… op naar week 2!

De oefeningen zijn hetzelfde, het zijn er alleen meer dus dat zal wel mee vallen.:)

Stap 1: Bekken liften

Vorige week was het 12 keer. Nu gewoon 3 er bij 15 keer dus, moet te doen zijn🙂

Stap 2: Plank

Van 30 naar 40 seconden! Pff, ik was vorige week elke keer zo blij als ik deze gedaan had…

Stap 3: Opdrukken uit knieënsteun

Zelf doe ik deze niet uit knieënsteun omdat ik opdrukken nu eenmaal niet zo moeilijk vind🙂 Van 12 naar 15 keer.

Stap 4: Vloercobra

Dit lijkt me echt een nutteloze oefening, ik hoop dat hij toch wat uithaalt🙂 ook 15 keer in plaats van 12 keer.

Stap 5: Zijdelingse plank

Voor dat zandloperfiguur nu 40 in plaats van 30 seconden

Stap 6: Armen zijwaarts heffen op één been

Van deze oefening voel ik niet echt veel, maar het is dan ook maar 2x 6 keer je armen heffen. We gaan van 6 naar 8, de oefening voelt niet echt effectief maar toch maar hopen dat het helpt.🙂

Vorige keer zei ik al dat ze aanraden om dagelijks 30 minuten te bewegen en dàt doe ik door te steppen. Je beweegt én het is een heel effectieve oefening want je verbrandt op een korte tijd veel calorieën I-de-aal!

Wish me luck!

xoxo

Jill

10 gedachtes over “Strakke buikplan #2

  1. Veel succes! Ik doe veel van deze oefeningen al bij mijn kickboks training, dan weet ik ook altijd meteen of ik ze helemaal correct uitvoer en ze geven mij een steuntje in de rug als ik niet meer kan haha🙂 xx

Dankjewel voor je reactie! ♥

