Review : NYC showtime mascara !

Vandaag review ik weer eens een mascara voor jullie! Of het een budgettopper is zien we zometeen, maar budget is hij sowieso! Het gaat om de NYC Show time volumizing mascara!

SAM_9956

 

Hij belooft tot 8 keer meer volume te geven, dat klinkt goed! Eens kijken of hij ook echt zo goed zijn werk doet🙂 De borstel is wel vrij klein, meestal hebben zo volumizing mascara’s een grotere borstel, maar wieweet werkt deze ook erg fijn!

SAM_9958

Dit is mijn oog zonder mascara :

SAM_9945

 

En met !

SAM_9946

SAM_9947

Zoals jullie zien is het effect echt heel erg goed! Deze mascara kostte slechts €1,99, dus voor die prijs heeft de mascara mij zeker verrast! Je moet wel een paar laagjes aanbrengen om zo’n effect te krijgen, maar dat heb ik er graag voor over! Mijn wimpers worden langer, voller, en de mascara klontert niet!

Wat zijn jullie budgettoppers? Ik ben erg benieuwd, dus laat het me weten!

xoxo Axelle

7 gedachtes over “Review : NYC showtime mascara !

Dankjewel voor je reactie! ♥

