Wishlist : spring/summer!

Ook al is de lente volop bezig, wensen en lijstjes maken kan altijd! Vandaag deel ik mijn most-wanted items met jullie!

bloesjes wishlist

Al deze bloesjes vind ik stuk voor stuk superleuk! Vooral de eerste 2 wil ik erg graag in mijn bezit hebben, zo schattig!

dresses

Ook deze kleedjes zouden zich prima vermaken in mijn kast! Het printje van het linkse en rechtse kleedje vind ik echt super, en het middelste kleedje is echt helemaal Axelle🙂

accesories

Verder wil ik nog graag het mini-setje van de OPI sheer tints! Ook ben ik altijd op zoek naar mooie oorbellen zoals deze, en platformsandalen of sandalen met een blokhak wil ik ook nog erg graag! Voor op de festivals is een fringe bag ook super!

Dit was mijn lijstje, wat willen jullie nog graag?

xoxo Axelle

7 gedachtes over “Wishlist : spring/summer!

Dankjewel voor je reactie! ♥

