Review: Catrice Ultimate Colour

Hi’ guys!

Vandaag heb ik jullie een review van de Catrice Ultimate colour lipstick. Want inderdaad: the lipstick mania continues!

Ik werd  (zoals gewoonlijk) weer eens afgeleid door het assortiment lipstick in het kruidvat. Ik was allerlei kleurtjes aan het uittesten totdat ik plots een hele mooie tegenkwam. Mijn geheugen laat me eventjes in de steek want ik weet niet meer welk merk het was maar anyway, hij was redelijk duur. Toen ik bij het ‘Catrice-hoekje’ ging kijken vond ik identiek dezelfde kleur terug! Woehoe lucky me! Die ging dus mee, het was de Catrice Ultimate Colour 300 ‘Kiss Me If You Can’ (je zou hem alleen al kopen voor de naam😉 ).

DSC_0057

Sindsdien is hij, naast mijn MAC Crosswires of course😉 , mijn favoriete lipstick!DSC_0064

De kleur is licht roze en er zitten subtiele glittertjes in wat het toch een leuk glanzend effect geeft.DSC_0088

Hiervoor had nog nooit een lipstick van Catrice gehad maar wel al andere productjes zoals mascara en eyeliner. En net zoals de meeste producten van Catrice, vind ik ook deze lipstick heel erg fijn. Hij voelt heel zacht op je lippen en dat is natuurlijk wat je wil van je lipstick! Hij droogt niet uit, want daar heb ik een absolute hekel aan dus ben ik heel erg tevreden met deze Catrice Ultimate Colour. Misschien dat ik van deze lijn nog wel een ander kleurtje zal aanschaffen. Zéker een aanrader dus!🙂

xoxo

Jill

 

3 gedachtes over “Review: Catrice Ultimate Colour

Dankjewel voor je reactie! ♥

