Trend alert : shorts!

We zeggen het al lang, en zeker in fashionland is het een veelbesproken onderwerp, maar stilaan komt de zomer er nu toch wel écht aan! En wij horen jullie al denken, dat betekent dat die shortjes terug tevoorschijn mogen komen! Vorig jaar maakten we al eens een artikel over de navy-style, die toen ook al erg in was, en we lieten jullie toen leuke navy-items zien uit het aanbod van Esprit. Ook dit jaar heeft Esprit superveel leuke shorts in hun assortiment!

Esprit is misschien niet de eerste winkel waar je aan denkt als je op zoek bent naar leuke shorts, maar niets is minder waar! Ze hebben een enorm groot assortiment, met voor ieder wat wils! Of je nu voor classy, sporty, casual of voor de denimlook wil gaan, they’ve got it all! Zo kan je bijvoorbeeld kiezen uit schattige kanten shortjes, shortjes met print, of heel leuke jeansshorten! Wij zochten onze favorieten uit, en laten hieronder ook zien hoe we deze zouden combineren. Benieuwd geworden? Kijk dan maar mee!

faves

Axelle : En deze 6 shortjes hebben het geschopt tot mijn persoonlijke favorieten! De eerste omdat ik de kleur heel mooi vind, het is een soort afgewassen rood, en er zit een aztec print in énnnn hij is ook ombre, wauw zoveel in 1! De tweede short vind ik echt superschattig, het kantprintje is heel subtiel aan de zakken, maar geef toch nog die extra touch!  De derde short is redelijk baggy, echt leuk voor op sportieve dagen! Short 4 en 5 vond ik superleuk door het printje, en short 6 is gewoon overdreven schattig!

Ik koos de 5e short om aan jullie in een outfitje te laten zien, en ik heb geprobeerd er iets classy van te maken!

short esprit set

Ik combineerde de short met een simpel wit hemd, en omdat ik helemaal verliefd ben op sandalen met blokhakken, koos ik ook dit paar! Ik ben trouwens helemaal weg van de kleur, is hij niet perfect? Om een beetje in de blauwe tinten te blijven deed ik er een blauw horloge bij, en om de look af te maken een mooie witte clutch, en een flaphoed (just looove flaphoeden!🙂 )

*

Jill: Dit zijn mijn favorieten! Ik hou meer van simpele shorts en van jeans en dat zie je ook aan mijn selectie. I love black jeans en daarom staat de eerste short ook in mijn lijst! Zoals je kan zien hebben Axelle en ik voor dezelfde witte short gekozen, hij ziet er dan ook super leuk uit! De volgende 2 shorts zijn beide jeans maar de eerste is mooi vaal terwijl de tweede een vollere kleur heeft. Ik ben ook fan van gekleurde shorts en deze bordeaux versie sprong me in het oog.🙂 De laatste heb ik gekozen omdat hij er wat ruwer uitziet, ik hou erg van een stoere look en deze short is daar helemaal geschikt voor!😉

Voor mijn setje koos ik de eerste short om een ietwat stoere outfit samen te stellen.🙂

set

Deze stoere jeans short heb ik gecombineerd met een simpel wit cami-achtig topje. Om het wat liever te maken koos ik dit topje waarvan de bandjes bezet zijn met schattige bloemetjes. Ik ben helemaal weg van Allstars en zeker deze zwarte dip-dye versie vind ik helemaal te gek! Ook koos ik voor een gouden horloge en een super leuke dufflebag! Om de look helemaal af te maken is er alleen nog wat rode lipstick nodig! Love!

Wij zijn alvast fan van Esprit shorts! Welke is jullie favoriet? Laat het ons weten!

xoxo Jill & Axelle

8 gedachtes over “Trend alert : shorts!

  1. Wauw, ik dacht eerlijk gezegd altijd dat Esprit meer geschikt was voor oudere dames maar die shortjes die Axelle uitkoos zijn echt super! Moet ik misschien toch eens gaan uitchecken…

  2. Wauw, mooie combinaties! Zowel de shortjes met prints als de stoerdere shorts zijn echt chic, duidelijk voor ieder wat wils!

Dankjewel voor je reactie! ♥

