Wishlist Summer!

Yes, het is bijna zomer en ik kan al niet wachten op de solden!

En natuurlijk heb ik weer een wishlist klaar! Kijk maar mee! (:

1

A girl can’t have too many shoes! Of course staan er sandalen én high-heels op mijn wishlist! Ik heb nog helemaal geen open schoenen dus het wordt dringend tijd dat ik mij een leuk paar aanschaf!(:

2

 

Love cami-tops! Deze top heb ik ook gebruikt in een sneaker-setje  , het is een heel erg simpele top maar ik vind hem schattig en ik hou ook meer van simpele kledij. (: Een nieuwe zonnebril staat er ook op! Hoewel ik er al een stuk of 4 heb wil ik er toch nog eentje en dan liefst een aviator model. Rokjes heb je ook nooit te veel en deze skaterskirt vind ik echt gaaf en je kan er hele leuke combinaties mee maken! Ik ben helemaal weg van mijn bordeaux allstars en ik wil graag nog een paar, deze dip-dye’s vind ik super maar een fleurig kleurtje zie ik ook wel zitten!

xoxo

Jill

 

 

7 gedachtes over “Wishlist Summer!

Dankjewel voor je reactie! ♥

