Who wore it better?#6

Het is al een tijdje geleden dus hier is een nieuwe ‘who wore it better?’!

Jourdan-Dunn-vs-Jennifer-Lopez-in-Tom-Ford-Black-and-White-Dress

Via fashionbombdaily.com

 Jourdan Dunn vs. Jennifer Lopez

Moeilijk moeilijk moeilijk! De jurk staat hen allebei super, en de schoenen vind ik ook bij beiden mooi. Hoewel ik misschien een lichte voorkeur heb voor de zwarte badass schoenen van jourdan, ga ik toch voor J-Lo omdat haar heupen er heel erg vrouwelijk uitzien in deze jurk, Love!

Victoria Justice at Teen Vogue EventSelena Gomez at We Day California

Via fanlala.com

Victoria Justice vs. Selena Gomez

Absoluut Selena! Ik ben helemaal weg van haar schoenen en ze ziet er super fris uit in dit pak. Haar opgestoken haar past ook perfect bij deze look!

Image

Via fashionbombdaily.com

Dianna Agron vs. Naomie Harris

 Hmm, weer zo’n moeilijke. De schoenen en het tasje van Naomie vind ik beter bij de jurk gaan want ik vind die van Dianna maar niets. Toch ga ik voor Dianna gaan omdat haar tattoo sexy uitkomt en haar haar ook leuk zit.

Wat vinden jullie?

xoxo

Jill

7 gedachtes over “Who wore it better?#6

  1. wat leuk om verschillende looks maar met dezelfde outfit naast elkaar te vergelijken!!!!

    Ik vind selena ook mooier dan victoria!

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

Dankjewel voor je reactie! ♥

