Inspirational : summer outfits!

De zomer komt stilaan dichterbij, dus naar goede gewoonte willen wij  jullie alvast enkele must-try looks laten zien! Kijk maar mee voor inspiratie!

 

Axelle : Deze look is heel simpel, gewoon een jeansshort en een basic shirt. Saai zou je denken? Nope, als je voor de juiste pieces kiest, werkt dit altijd! (<3 schoenen trouwens, maar met sneakers is het ook prima😉

 

Een trend deze zomer, all white! Ik vind het echt supergaaf, zeker als je al een mooi bruin kleurtje hebt! Het hoeft ook niet per sé een short te zijn, wit op wit is altijd mooi!

 

Natuurlijk mogen bloemetjes in de zomer ook niet ontbreken, combineer het met een leuk rokje et voilà!

 

Dit vind ik echt een heel stoere look! Leuke top en stoere jeans, maar de schoenen en de accessoires maken het toch wel vrouwelijk, echt mooi!

 

Deze outfit vind ik ook echt heel leuk, omdat er vooral veel nude kleuren in terugkomen!

 

Nog een boyfriend jeans, deze keer gecombineerd met een croptop, love!

Jill :

3797801_Sem_título05-001Lovelovelove deze look! Het is misschien meer voor op een frisse lente-ochtend met het jasje maar ik ben er helemaal weg van dus hij moest er bij!

3789712_2014-05-272

 

Met een croptop en een high-waisted jeans zit je al snel goed. Het hoedje, de zonnebril en natuurlijk de vele armbanden (love!) maken het helemaal af!

3794089_open-uri20140529-17052-tgzpfh

Dit is zo een classy outfit en hij is helemaal mee met de white-trend!

3789410_AR

 

Ik ben helemaal weg van de kimono! Het is een hele simpele en nonchalante outfit and I love it!

3797380_DSC05584

 

Een schattig roze jurkje en toch is de outfit edgy en een beetje stoer!

 

3799342_page_(3)Overall’s vind ik zo gaaf! Een paar allstars en een losse top and you’re ready to go! Ik vind het horloge btw ook super schattig!

xoxo

Axelle&Jill

 

 

2 gedachtes over “Inspirational : summer outfits!

Dankjewel voor je reactie! ♥

