Review MaxFactor 2000 Calorie

Yesyesyes! Ik heb een nieuwe favoriete mascara en wel deze: MaxFactor 2000 Calorie-Dramatic Volume!

DSC_0021

 

Zoals jullie je nog misschien kunnen herinneren kocht ik tijdens mijn tripje naar Aken nieuwe mascara van MaxFactor. Eindelijk is hier dus mijn review!😉

DSC_0028

Ik ben hem al een tijdje aan het gebruiken and I love it! Ik merkte het de eerste keer al dat hij super aangenaam en handig is in gebruik en hij is nu echt mijn favoriet! Veel borsteltjes van de MaxFactor-mascara’s hebben een soort stekeltjes op hun borsteltjes wat misschien niet zo aangenaam is. De 2000 Calorie heeft daarentegen een zeer aangenaam en zacht borsteltje.

DSC_0041

 

Het flesje belooft ‘Dramatic Volume’ en je ziet ook wel dat je wimpers er dikker uitzien, hij creëert wel niet echt lengte maar dat vind ik op zich wel oké.

De kleur vind ik ook meer dan in orde. Ik heb er een hekel aan als de kleur dof en niet zwart genoeg is, maar dat is bij deze mascara helemaal niet het geval! Hij is super zwart en dus perfect voor mij!

Heeft er nog iemand ervaring met deze mascara? Ik ben benieuwd naar jullie mening.🙂

xoxo

Jill

7 gedachtes over “Review MaxFactor 2000 Calorie

Dankjewel voor je reactie! ♥

