Shoplog : Hasselt 050614

Vandaag weer eens een shoplog voor jullie! De voorbije weken ben ik 2 keer naar Hasselt geweest, en daar heb ik enkele dingetjes gekocht! Vandaag laat ik jullie zien wat!

SAM_0039

 

Laat ik met de accessoires beginnen! Ik kocht twee paar oorbellen bij de Six, het linkse paar kostte €7.95, het rechtse €5,95. Ik ben er allebei erg blij mee, maar ik krijg vooral complimentjes over de linkse!🙂

Verder kocht ik nog een heel zomers kleedje bij de New Look! Het is erg fleurig, en de bloemetjes zijn neon! Dit kostte €24,99.

SAM_0049xoxoxo

 

En zoals jullie waarschijnlijk al zullen doorhebben, ben ik helemaal gek op de all-white trend! Toen ik deze playsuit spotte bij de Pimkie moest ik hem ook meteen hebben!

SAM_0051 SAM_0052

 

Deze nam ik mee voor €35,99. Hier nog eventjes een aan-foto ter verduidelijking.

SAM_0146

Bij de Pimkie vond ik ook nog dit schattige bloesje! Het bovenste deel is met ruffles, en het onderste deel is doorschijnend. (+ in love with the color!). Deze was €17,99

SAM_0058

 

Verder bestelde ik ook nog een bikini, die deze week aankwam. Het is er eentje van de webshop Oysho, en samen kostte hij €35. Ik vind het printje echt heel erg leuk!

SAM_0152Hebben jullie nog geshopt de laatste tijd, en wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

xoxo Axelle

 

4 gedachtes over “Shoplog : Hasselt 050614

Dankjewel voor je reactie! ♥

