De leukste bikini’s!

 Het is weer zover, bikini-season komt eraan! Wij zochten voor jullie de leukste exemplaren uit!
(1) Tumblr
via weheartit

swimwear ss 14
Axelle :
De eerste bikini is meteen mijn favoriet, en ik heb hem zelfs besteld! Ik vind hem erg leuk door de citroenenprint, en de ruffles maken het af! Een witte bikini vind ik ook altijd erg leuk, want daardoor lijk je bruiner😉 de tijgerbikini vind ik erg stoer! De volgende is ook wit, maar de accessoires maken het af! Die met palmboomprint is ideaal voor in tropische oorden! Een badpak is misschien wel gewaagd, maar toch staat het heel leuk, zeker met een leuke olifantenprint!
bikini
Jill: De eerste bikini is al meteen helemaal in de 4th-of-July stijl! Love it! Normaal ben ik niet zo een ‘bloemen’-meisje maar zelfs ik kon niet weerstaan aan de 2de bikini! Ik vind hem super schattig en heel erg zomers! De print van de 3de bikini vind ik helemaal geweldig en met een navy-streepje kun je ook niets misdoen. De voorlaatste is 1 van mijn favorieten, ik vind het printje iets gesofisticeerds hebben. Zoals je ziet ben ik dit jaar helemaal ‘into’ prints maar een simpele zwarte bikini is ook altijd zeer geslaagd.:)
xoxo
Axelle&Jill

6 gedachtes over “De leukste bikini’s!

Dankjewel voor je reactie! ♥

