Let’s go to the gym!

Hoewel ik altijd zeg dat de fitness één van de plekken is waar je er slecht uit mag zien, wil je toch een leuke sportoutfit hebben. Want het is toch een extra motivatie, niet?

Ik heb voor jullie enkele leuke sport-items uitgezocht, kijk maar mee! (:

 

tops

 

Ik vind tops en T-shirts met slogans altijd wel heel leuk en in de fitness kunnen ze ook nog eens heel erg motiverend werken, love! De echte croptops zoals de laatste zijn wel al voor de echte fitness-chicks met een platte buik… we geraken er ooit wel!😉

shortsPersoonlijk hou ik meer van losse shorts zoals de tweede of een gewone broek zoals de meest rechtse. Je ziet ook heel vaak mensen rondlopen met een echte tight broek maar dat is toch net iets te spannend voor mij.😉

 

Je kan natuurlijk ook strak in het pak gaan…

Dit pakje kwam ik tegen op de site van Bershka. Ik vind wel dat je al heel erg skinny moet zijn om dit aan te doen maar ik vind het best wel gaaf. Het is eens iets anders dan een short en een top.🙂

shoes

Goede schoenen zijn ook erg belangrijk. Zeker als je je gaat uitleven op de loopband moet je toch iets degelijks aan je voeten hebben.🙂 Gelukkig komen sportschoenen ook in leuke kleurtjes!

Nog enkele leuke inspirational quotes en foto’s om helemaal in the mood te komen!😉

Run like channing tatum is waiting for you at the finish line funny quote run fitness quotes workout quotes exercise quotes

Motivation quote

Workout quotes

Boring repetitive cardio exercise routines are NOT the best way to lose body fat learn here how http://roadtomillion.tumblr.com/post/51061089589/flatbelly #fit #thin #6pack #weightloss #Fitness #health #loseweight #fitnessmotivation #weightlosstips #workout #roadtomillion ah121ah.tumblr.com

A good man can make you feel sexy fitness workout exercise workout motivation exercise motivation  funny work out quotes exercise quotes

 

 

En nu maar sporten!🙂

xoxo

Jill

Bron: Pinterest

3 gedachtes over “Let’s go to the gym!

Dankjewel voor je reactie! ♥

