Review: Catrice Photo Finish 18h Liquid Foundation

Yes! Eindelijk een nieuwe foundation. Ik ben deze keer voor eentje van Catrice gegaan!🙂

DSC_0001

Catrice zelf over de Photo Finish 18h Liquid Foundation:

“Voor een perfect resultaat – alsof het geretoucheerd is: de Photo Finish Liquid Foundation 18h met “Soft Focus Effect”. Dankzij lichtreflecterende pigmenten ziet je huid er stralend en gezond uit – tot wel 18 uur lang! De olievrije foundation voelt aangenaam aan op de huid. Verkrijgbaar in vijf tinten met een medium dekking. De Liquid Foundation zit in een chic, matglazen flesje met een handige pompdispenser”DSC_0009

Ik had nog nooit foundation of poeder of dergelijke van catrice geprobeerd enkel nog maar eyeliner, mascara en nagellak. Maar nu is daar verandering in gekomen!🙂

Het eerste dat ik opmerkte toen ik de Photo Finish voor de eerste keer gebruikte was dat hij heel erg lekker ruikt naar bloemetjes! Dus geen chemische geurtjes! Dat vind ik zeker al een positief punt.

Ik ben voor de lichtste kleur – 010 Sand Beige –  gegaan omdat ik al niet zo heel erg ‘tan’ ben en ik wou er ook zeker niet oranje uitzien.😉DSC_0007

Hij sprak me meteen aan omdat hij een matterend effect zou hebben. Ik heb regelmatig wel last van mijn T-zone dus alle matterende hulpmiddeltjes zijn welkom. Dat hij olie-vrij is helpt natuurlijk ook altijd.😉  Hij doet helemaal wat hij belooft! Hij dekt mooi en geeft een natuurlijk effect. Het is niet alsof je een dikke laag make-up op hebt en hij geeft ook geen glans wat perfect is voor mij! In de beschrijving staat dat er reflecterende pigmenten inzitten, niet reflecterend zoals de Rimmel Wake me Up met glittertjes. De pigmenten zorgen voor een fris resultaat en dat heb ik ook wel gemerkt!

De naam zegt het zelf al, de foundation zou 18 uren moeten houden en hij houdt ook goed want zelfs na een avondje uit zit alles nog mooi op zijn plaats!🙂

 

Ik zou de Catrice Photo Finish 18h Liquid Foundation zeker aanraden want ik ben er in ieder geval al heel tevreden over! Het is zeker een van de betere foundations die ik al gebruikt heb. Niet dat ik er al veel verschillende heb gehad maar toch.😉

 

 

xoxo

Jill

 

 

 

3 gedachtes over “Review: Catrice Photo Finish 18h Liquid Foundation

Dankjewel voor je reactie! ♥

