Hot or Not?

Vandaag beoordelen wij weer enkele celebritylooks, wat vinden jullie?

Rita Ora hits LA with Alexa Chung and Pixie Geldof
via Marieclaire

Axelle : Ik ben van zowel Alexa’s als Rita’s look niet helemaal overtuigd. Het kleedje van Alexa vind ik een beetje braafjes. De outfit van Rita is dan weer net het tegenovergestelde, maar toch vind ik het maar niks!

Jill: Alexa’s kleedje vind ik maar tuttig, helemaal niet mijn ding. Rita’s outfit is ook niet echt geslaagd. Not.

3  Khloe Kardashian's Rick Ross Concert Black Tank, Cut Off Denim Shorts, and Christian Louboutin Seann Girl Thigh High Boots
Via Fashionbombdaily

Axelle : Ik vind Khloe’s outfit op zich heel leuk, maar oh god die laarzen. NOT!

Jill:  Het jasje en de short vind ik leuk. Het topje zou ook nog gaan maar in combinatie met die laarzen verdient ze een Not!

vanessa hudgens hangs loose at coachella 201401
Via Justjared

Axelle : Ik vind V. er altijd heel leuk uitzien, en dat is ook nu weer! Haar jurk is echt super, en ze heeft zelfs glittersteentjes op haar gezicht geplakt om de look compleet te maken. HOT!

Jill: De jurk vind ik helemaal geweldig! In tegenstelling tot Axelle vind ik het idee van steentjes op je gezicht maar niets. Toch een Hot voor de jurk!

 

Rihanna spotted out for dinner in Paris
Via globalgrind

Axelle : Rihanna’s boyfriend jeans staat haar echt super, en ook het jasje en de schoenen zijn echt heel leuk. Een welverdiende hot!

Jill: De schoenen vind ik helemaal geweldig! Haar jeans en haar jasje maken het helemaal retro, Love! Hot!

Beyonce Knowles wearing Wildfox La Femme Deluxe Sunglasses Less Clothing Midi Crop Top Nike Air Max 1 SP sneakers in Gold
Via Pinterest

Axelle : Ook queen B. krijgt van mij een hot! De schoenen, het shortje, de crop top, alles past perfect!

Jill: Haar short vind ik helemaal geweldig en haar tas vind ik ook erg leuk! De schoenen en de top zijn misschien iets minder maar toch krijgt ze een Hot!

 

xoxo

Axelle&Jill

4 gedachtes over “Hot or Not?

Dankjewel voor je reactie! ♥

