Recipe : my favorite smoothie!

Vorige week vertelde ik jullie nog uitgebreid over detox water, en ook vandaag gaat het weer over eten! Ik deel namelijk mijn favoriete smoothie recept met jullie!

a pair & a spare
via a pair & a spare

Wat heb je nodig – voor 1 persoon

1 banaan
3 aardbeien
enkele frambozen
verse muntblaadjes
appelsap (of eventueel gewoon appel)

Giabiconi's Wife | via Tumblr
via weheartit

De bedoeling is dat je de banaan, samen met de frambozen en de aardbeien een uurtje op voorhand in de diepvries steekt. (Wanneer je hier geen tijd voor hebt kan je eventueel ook wat ijsblokjes onder je smoothie mixen, dit geeft ongeveer hetzelfde resultaat🙂.)

Dan is het eigenlijk gewoon heel simpel, je mixt alles, et voila, klaar is je smoothie!

Dit is echt mijn favoriet, omdat hij lekker zoet is, maar de munt geef toch en speciale toets!

Drinken jullie wel eens smoothies? Zo ja, gaan jullie dit recept proberen?

xoxo Axelle

8 gedachtes over “Recipe : my favorite smoothie!

  1. Dit ziet er echt super lekker uit! Ik drink nooit smoothies omdat we (nog steeds) geen blender hebben. Ik hoop dat we die binnenkort hebben want deze moet ik zeker proberen!

Dankjewel voor je reactie! ♥

