Shoplog 0614

De eerste dag van juli is alweer voorbij, wat betekent dat de zomervakantie officieel begonnen is! En daar hoort natuurlijk ook een nieuwe oufit bij. Mijn garderobekast werd de afgelopen dagen flink bijgevuld, kijk maar mee!

#sorprendeme #july #julio
via weheartit

Vorige week bracht ik een bezoekje aan de Zeb, en daar kocht ik twee bloesjes!

Het eerste is een wit exemplaar met een kanten uitsnijding.
Vero Moda – van €29,95 voor €28,45.

IMG_4596Ook kocht ik een sheer bloesje met streepjes. Ik vind streepjes echt superschattig, en dit model heeft nog eens twee zakjes op de voorkant!
Flair feelgood collection – van €39,95 voor €12

IMG_4597 Verder ging ik ook nog in Maastricht winkelen! Bij Tanqs kocht ik twee setjes, bestaande uit een crop top en een highwaisted short. Ze zijn allebei van het merk Vera & Lucy, en kostten €34,95 per set.

IMG_4604

 

De eerste set is eentje met een tropisch printje, perfect voor op warme zomerdagen!

IMG_4605

 

IMG_4602

 

De tweede set is iets netter, maar daarom niet minder leuk! Hij heeft een mooi roosjesprintje.

En als laatste bij Tanqs kocht ik nog een jas, deze kostte €39,95.

IMG_4598

 

Sommigen van jullie herkennen hem misschien, en dat klopt want het is inderdaad een lookalike van deze Zara jas! (op de site staat hij in het blauw, maar in de winkel hebben ze ook de gele versie)

En nu we het toch over Zara hebben, daar vond ik een heel leuke jeansshort! Het is een boyfriendmodel, maar tegelijk is hij redelijk highwaisted, perfecte combinatie dus! Van €27,95 voor €19,99

IMG_4609

 

IMG_4610

 

In de Bijenkorf was er een stand van Jose Eber, en het meisje krulde mijn haar met een speciale tang. Deze tang lijkt erg op mijn Pearl wand, dus besloot ik enkel de kam te kopen waarmee ze mijn krullen uitkamde! Deze kostte €15.IMG_4611

 

En om deze shoplog af te sluiten, een item waar ik al heel lang naar op zoek was, namelijk sandalen met een blokhak! Deze vond ik bij New Look voor €24,95.

IMG_4613

 

Wat vinden jullie van mijn aankopen, en hebben jullie zelf nog geshopt (in de sale)? Let me know!

xoxo Axelle

13 gedachtes over “Shoplog 0614

Dankjewel voor je reactie! ♥

