Review: essence superfine eyeliner pen & catrice camouflage cream!

Een tijdje geleden kocht ik een nieuwe eyeliner en camouflage cream en nu is het dus tijd voor een review! Het gaat over de Catrice camouflage cream en de essence superfine eyeliner pen dus ze waren ook nog eens budgetproof! ;) 
DSC_0062

Mijn eyeliner vliegt erdoor en ik moet dus ook regelmatig een nieuwe aanschaffen. Deze van essence werd me aangeraden.

DSC_0056

Normaal ben ik niet zo’n fan van eyeliner pennen omdat ik vind dat je er niet zo precies mee kan werken. Ik gebruik liever liquid of gel eyeliner maar toch heeft deze essence pen me kunnen overtuigen.

 

DSC_0058

Ik dacht dat de punt veel te dik zou zijn om van in mijn ooghoek te beginnen met linen maar de punt is zo dun, zoals de stift beloofd, dat het helemaal geen probleem is. Precies werken gaat vanzelf! Als ik toch 1 minpuntje zou moeten noemen is dat hij niet zo donker kleurt, dat probleem heb je bijvoorbeeld niet met een gel eyeliner. Maar dan ga je er gewoon nog een keer over.🙂 Hij blijft ook lang zitten en is smudgeproof.🙂

 

DSC_0059

Ook mijn concealer was op en meestal gebruik ik een stift of een soort liquid concealer maar toen ik deze catrice camouflage cream zag staan wou ik hem wel eens proberen.

 

DSC_0060Zoals je ziet zitten er al heel wat krassen op het doosje maar dat komt omdat ik hem bijna overal mee naartoe neem, just in case.😉 Ik nam hem in de lichtste kleur die er was namelijk 010 ivory zodat hij zeker niet te opvallend of te oranje zou zijn. Ik ben er best wel tevreden over, hij blijft redelijk goed zitten. Ik denk dat ik lang met dit potje ga toekomen want je hebt helemaal niet veel nodig omdat hij zo goed dekt.🙂

xoxo

Jill

5 gedachtes over “Review: essence superfine eyeliner pen & catrice camouflage cream!

Dankjewel voor je reactie! ♥

