Review : Wet’n Wild mineral foundation

Vroeger gebruikte ik altijd de compact poeder van Catrice om mijn make up op z’n plaats te houden. Maar een tijdje geleden kwam ik bij de Big Bazar een minerale poeder tegen van Wet’n Wild. Ik gebruik hem sindsdien elke dag, en ik wil hem graag aan jullie laten zien!

SAM_0164

Het setje bestaat uit 2 delen, namelijk een doosje met de poeder zelf, en beneden zit een kleine borstel om de poeder mee aan te brengen.

SAM_0165

 

De poeder komt in 2 kleuren, ik heb light.

SAM_0166

 

En nu de foto’s! Eerst makeup zonder poeder :

SAM_0158

 

En dan met !

SAM_0159Nog even een close-up :

SAM_0163

Ik ben supertevreden over dit product! De kleur is perfect, hij maakt mijn huid mooi egaal, en hij blijft de hele dag zitten! En dat voor nog geen €3!

Hebben jullie wel eens compactpowders/minerale foundation gebruikt?

xoxo Axelle

4 gedachtes over “Review : Wet’n Wild mineral foundation

Dankjewel voor je reactie! ♥

