Summer Sales!

De zomersolden zijn zo goed als voorbij en nu wou ik toch stiekem dat ik er meer gebruik van had gemaakt en veel meer had gekocht. Maar ja, ik heb toch enkele leuke dingen kunnen bemachtigen!

Kijk maar mee!🙂

DSC_0022

 Ik heb redelijk wat makeup gekocht, ik kon het gewoon niet laten!🙂

Zo kocht ik deze lip gloss van Calvin Klein.

DSC_0001

Ik wou graag een natuurlijk kleurtje en niet in lipstick vorm. Ik hou ook niet van echte glosses en deze lip gloss in een potje is de perfecte middenweg! De kleur heet ‘Ultimate edge’ uit de ‘Shades of Pink’ en hij ziet er op het eerste zicht redelijk donker uit maar eens je hem op hebt is hij heel natuurlijk. Ik heb hem al een paar keer gebruikt en ik ben er al heel tevreden over.

DSC_0015

 Samen met de lip gloss kocht ik ook bij Big Bazar deze CK bronzer en natuurlijk hoort daar dan een nieuwe contour brush bij, die ik bij Hema haalde.😉

 

DSC_0009

 Yes! Ik heb een nieuwe OPI en deze keer een groot flesje. De kleur heet ‘Skin Deep’ en het is een natuurlijk kleurtje, een beetje huidskleur met een oranje ondertoon.

Ik wilde ook al een tijdje zilveren nagellak en ik heb dan deze Catrice Nickel Minaj gekocht!

DSC_0016

Om eens een ander kleurtje dan zwart te hebben kocht ik deze essence longlasting eye pencil in de kleur 05-c’est la vie. Het is een hele lichte zilveren kleur and I love it!🙂

DSC_0021

 Bij Fossil in Maasmechelen village vond ik dit leuke tasje. Het is een muntgroen tasje met gouden afwerking en ik vind dat hij een beetje een vintage look heeft. Ik was er meteen weg van!🙂

DSC_0040

 Ik was al langer op zoek naar een boyfriend-cut blazer en eindelijk heb ik er één gevonden! Normaal ga ik nooit binnen in WE maar nu was ik er toch voor één keer binnen gegaan en hup, al onmiddellijk iets gekocht.🙂

DSC_0039

 Ik had al wel twee blazers, een zwarte en een felgekleurde, maar deze witte vond ik ook wel iets hebben. En vooral het kraagje en de revers vind ik heel erg leuk en mooi afgewerkt.

DSC_0037

 Bij zara kocht ik tenslotte nog een leuk bloesje.

DSC_0034

Het is een leuk stofje zoals ze dat bij zara wel vaak hebben en het is een beetje doorschijnend. Het is zo’n twijfelgeval: mouwen/ geen mouwen en dat vind ik ook net leuk aan het model.🙂

DSC_0029

Hebben jullie ook leuke koopjes kunnen doen?

xoxo

Jill

2 gedachtes over “Summer Sales!

Dankjewel voor je reactie! ♥

