Shopping : espadrilles!

Niet alleen sandaaltjes zijn superleuk in de zomer, ook espadrilles doen het altijd goed! Ik toon jullie enkele inspiratiefoto’s, en natuurlijk mijn favoriete exemplaren!

..

espadrilles

F

H

Untitled

Ze staan leuk onder een (boyfriend)jeans, een shortje, onder heel veel eigenlijk! Deze koos ik voor jullie uit :

espadrilles

 

Vooral de onderste rij en die met de bloemetjes zijn mijn favorieten, die geven echt iets speciaals! Hoewel de wit-zwarte me erg aan de Chanel-versie doet denken🙂

Dragen jullie graag espradrilles?

xoxo Axelle

afbeeldingen via weheartit

10 gedachtes over “Shopping : espadrilles!

Dankjewel voor je reactie! ♥

