Shoplog : collective!

Vorige week ben ik in Kroatië geweest, maar ook hier in België heb ik nog enkele dingetjes geshopt. Ik laat jullie vandaag mijn aankoopjes zien🙂

SAM_0181

 

Als eerste kocht ik een Kroatië deze (nep?) leren tas. Het is een soort lookalike van de Celine trapezium bag. Ik vind vooral de kleur erg mooi! Deze kostte ongeveer €40.

Ook kocht ik bij Aqua (een Kroatische keten) superleuke gestreepte espadrilles!

1538740_552537894873994_6079012110326977394_n

 

Terug in België deed ik nog een solde’ke bij de Bershka! Ik vond er dit superleuke jurkje, namelijk een trui met een rokje eraan vast. Niet echt zomers, maar ik vond het heel leuk voor komende herfst! Het jurkje kostte €6,99.

SAM_0187 SAM_0188

 

In Hasselt opende onlangs een Inglot store, en ik ging even een kijkje nemen. Ik kwam terug buiten met een lichtroze lippenstift. (nummer 130/€12)

SAM_0194SAM_0195

 

En tot slot kocht ik bij de H&M nog 2 dingen, namelijk een zwart kanten bloesje (€24,99) en een roze etuitje (€3,95). Het tasje is piepklein, maar ik ga er een soort noodgevallentasje van maken😉 (pleisters, nagelvijl,…)

SAM_0186 SAM_0183 SAM_0184

 

Zo, dit waren mijn aankoopjes! Binnenkort ga ik op kot in Leuven, dus er zit nog een interieurshoplog aan te komen! 

xoxo Axelle

3 gedachtes over “Shoplog : collective!

Dankjewel voor je reactie! ♥

