London wishlist!

Het is even stil geweest hier op de blog, maar nu zijn we helemaal terug! Ik ga volgende week Londen onveilig maken, en daar hoort natuurlijk een wishlist bij, die ik jullie zeker niet onthoud!

Harrods at Night, London
via weheartit

2 jaar geleden ging ik met de school naar Londen, en daar leerde ik drogisterijketen Boots kennen, deze mag natuurlijk niet ontbreken op mijn lijstje! Ze verkopen er onder andere Sleek, Neutrogena, enzovoort. Ook hebben ze gelijkaardige drogisterijen, dus hopelijk ga ik veel beauty shoppen!

boots

 

Binnenkort word ik 18, en ik geef samen met Jill een feestje! Daar hoort natuurlijk een kleedje bij, ik hoop dat ik er een vind!

dresss

 

Ook wil ik heel graag langs bij Victoria’s Secret, en dan vooral op de Pink afdeling. Ik spotte er dit leuke slaapshirt, en nog 2 leuke t-shirts!

VS

 

Voor de rest wil ik natuurlijk langs bij Harrods, Selfridges enzovoort! Ook zou ik graag ergens gaan ontbijten, en een high tea doen! Heeft er iemand tips waar ik zeker moet zijn om te winkelen, en om te eten? Alle hulp is welkom!

Zijn jullie al een keer in Londen gaan shoppen? 

xoxo Axelle

6 gedachtes over “London wishlist!

Dankjewel voor je reactie! ♥

