How to: apply bronzer/contour + Review: CK bronzer

Laatst kocht ik mijn eerste bronzer en het is er eentje geworden van Calvin Klein!

Ik had wel een probleempje: ik had geen idee hoe ik bronzer moest aanbrengen. Daar was natuurlijk maar één oplossing voor: Youtube!

Hier zijn enkele voorbeelden van de super handige tutorials!

Het eerste wat mij opviel aan de Calvin Klein bronzer is dat hij super lekker ruikt! De geur heeft een beetje weg van cacao poeder of nesquik of zoiets, heel erg vreemd.. Maar het is nog steeds beter dan een cosmetische of chemische geur.😉

DSC_0013

Ik heb hem in de tint Sun dance – Summer affair.DSC_0014

Ik nam de lichtste tint die er was omdat ik al niet zo bruin ben en er veel mensen zijn die hun tan overschatten. Dat wou ik absoluut niet, en daarom koos ik voor deze sun dance.

Zoals het meisje in de eerste tutorial zegt is het inderdaad misschien niet zo een goed idee om te contouren met bronzer. Toch geen bronzer waar veel glittertjes in zitten.. Maar bij deze Calvin Klein valt dat eigenlijk wel mee, ik denk wel dat contouren met deze wel kan. Maar wat weet ik er ook van?;)

Na vele tutorials heb ik dan toch besloten om aan de slag te gaan met mijn bronzer en blush en dit is het resultaat!

DSC_0020

 

Ik heb geprobeerd om het heel erg lichtjes te houden om zeker geen donkere bruine vlek in mijn gezicht te hebben. Maar je ziet dus wel dat ik een beginner ben maar oefening baart kunst!;)

Zoals veel poeders vervaagt deze bronzer wel een beetje doorheen de dag, maar dat is denk ik wel normaal. Dus al bij al ben ik best wel tevreden met deze Calvin Klein bronzer.🙂

 

Heeft er iemand al ervaring met contouren, blushen of het aanbrengen van bronzer? Want Tips & Tricks zijn altijd welkom!;)

xoxo

Jill

2 gedachtes over “How to: apply bronzer/contour + Review: CK bronzer

Dankjewel voor je reactie! ♥

