Shoplog : London!

Vorige week ben ik met de Eurostar naar Londen geweest, en ik ben -suprise surprise-, niet met lege handen thuis gekomen! Vandaag laat ik mijn geshopte spulletjes zien!

IMG_4892

 

Laten we beginnen bij Victoria’s Secret! Ik had al een fragrance mist, en zoals jullie zien heb ik een nieuwe aangeschaft! Dit is de geur Mango Temptation, en hij ruikt echt overheerlijk! (£13) Ook kocht ik nog 2 bloesjes van de Pink-lijn. De eerste is een wit t-shirt met glitterpailettes, die nog eens 2 kleuren hebben! Ik vind hem echt superleuk! (£28)

IMG_4900 IMG_4901

 

Het tweede bloesje is er eentje om te gaan sporten, en hij heeft een superleuke quote op de voorkant! Deze kostte £24.

IMG_4902

 

Verder kocht ik nog een t-shirt en een jasje bij Warehouse.

IMG_4893

Het bloesje is gemaakt van een soort glitterdraad, en is een beetje transparant.(£25)

IMG_4903

 

Eindelijk heb ik ook een (nep)leren jasje gevonden! (£65)Deze vind ik erg leuk door de ritsen, en natuurlijk omdat hij op sommige stukken quilted is! (Ja, ik vind het nogsteeds leuk!!)

Verder wou ik nog graag een trui of een vest hebben, en ook daarin ben ik geslaagd! Bij warenhuis Debenhams vond ik een babyblauw exemplaar, dat bovendien superzacht is! (£32) Ook bij de Primark vond ik een mooi fluffy vest! (£12)

IMG_4896 IMG_4897 IMG_4898 IMG_4899

 

En dan is er nog een laatste item voor we overgaan naar de accessoires! Vorige week hebben Jill en ik samen ons verjaardagsfeestje gegeven, en daar hoort natuurlijk een kleedje bij! Ik heb heel Londen afgelopen, en toen ben ik uiteindelijk deze shift dress in de Topshop tegengekomen. Hij is van het merk Beloved, en kostte £29.

IMG_4907 IMG_4908

En nu op naar de accessoires! Bij Selfridges was een shop-in-shop van de Primark, en daar spotte ik deze bordeaux floppy hat! Ik vond hem supermooi, dus ook deze ging mee! (£8)

IMG_4891

 

Bij Miss Selfridge kocht ik een sjaal met tartan print. Hij is een beetje anders dan andere sjaals, doordat de kleuren nogal afgewassen zijn, I like! (£16)

IMG_4895

 

En als laatste kocht ik bij Boots nog shampoo en conditioner van Aussie, en een make-upje.

Ik koos voor 2 producten van de Luscious Long lijn. (beide producten kostten £4,69)

 

 

IMG_4905

 

Van het merk Seventeen nam ik een Instant glow shimmer brick mee in de kleur pink bronze. (£4,99). Ik heb hem nog niet getest, maar ik hoop stiekem dat hij zo goed is als de Bobbi Brown shimmer bricks!

IMG_4890

 

Zo, dit waren al mijn aankopen! Wat vinden jullie ervan, en zijn jullie ooit eens in Londen gaan shoppen? Let me know! 

xoxo Axelle

 

6 gedachtes over “Shoplog : London!

Dankjewel voor je reactie! ♥

