Fall wishlist!

Jep, de zomer is officieel voorbij. En dat vieren we al meteen met een dagje regen en wind.

via tumblr

Hoog tijd voor een fall wishlist want ook al is de school begonnen, voor shoppen vinden we altijd wel wat tijd!😉

Dit staat er voorlopig al op mijn wishlist!^^

wishlist

Zoals je ziet wil ik graag mijn schoenencollectie wat uitbreiden! Because a girl can’t have too many shoes!;) Zwarte botjes vind ik altijd wel stoer en zeker in de herfst/winter. Daarnaast wil ik ook nog graag loafers of slip-ons. Vooral de slip-ons met pony-haar vind ik geweldig!

Een nieuw geruit hemd heb ik ook wel nodig. Het mijne is al helemaal afgedragen en ik vind het zo gezellig om aan te doen in de herfst!

Tops heb je nooit te veel en dit zwarte met een beetje pelseffect vind ik echt super gaaf!

Ik ben al een heel tijdje op zoek naar een triple-necklace omdat ik er helemaal weg van ben!

Ten slotte wil ik ook nog absoluut een tasseltas. De trend is al oud maar toch vind ik hem nog helemaal super!

 

xoxo

Jill

 

2 gedachtes over “Fall wishlist!

Dankjewel voor je reactie! ♥

