Review : Seventeen Instant glow shimmer brick

Zoals jullie een tijdje geleden al konden zien, bracht ik uit Londen de ‘Instant glow shimmer brick’ van Seventeen mee, en vandaag review ik die voor jullie!

SAM_0324

 

Zoals jullie kunnen zien bestaat hij uit vier verschillende kleuren, van lichtroze naar een donkerder bruin, die allemaal even shimmery zijn! Ik heb ook even de kleuren apart voor jullie geswatcht.

SAM_0327

 

De vier kleuren op zich zijn niet heel opvallend, maar geven wel duidelijk shimmers, en dat willen we natuurlijk!

Ik bracht deze shimmer brick aan over een blush van l’oreal (nummer 205).

SAM_0343 Door de lichtinval is het effect niet heel duidelijk te zien (dit moet ik nog even testen, ik ben namelijk op kot!) dus daarom onderstaande foto, die het effect zeer duidelijk weergeeft!

Foto op 3-10-14 om 15.14

 

Zien jullie dat glowy effect? I’m totally in love! Voor info over dit product, kijk even hier!

Wat vinden jullie van de Instant glow shimmer brick, of hebben jullie ook iets van Seventeen? Let me know!

xoxo Axelle

Een gedachte over “Review : Seventeen Instant glow shimmer brick

Dankjewel voor je reactie! ♥

