Trend Alert: (nep)bont

Het is alweer een tijdje geleden want het is druk, druk, druk met school!

Ik ben nooit echt voor (nep)pelsjes geweest maar de laatste tijd vind ik het helemaal geweldig!

Ook deze herfst/winter zullen de bontjes weer overal opduiken!

coats

Natuurlijk gaan we weer (nep)bont zien aan de kragen van jassen zoals elk jaar. Maar de derde jas gaat all the way wat ik eigenlijk wel gaaf vind.

Maar ook accessoires en tops vind je nu met pels.

t

 

Ik zie niet vaak mensen met zo’n ‘hunter hat’ wat eigenlijk best wel spijtig is want ik vind ze super gaaf! Over een tas met pels heb ik mijn twijfels, het ziet er namelijk naar mijn mening nogal snel goedkoop uit… De top daarentegen vind ik dan wel weer leuk. Het lijkt me ook super fijn om aan te hebben.🙂 Van ponyhaar ben ik helemaal weg! Slip-ons, riemen, portemonnees, noem maar op ik vind het allemaal geweldig. Ik wil zeker nog een tas met ponyhaar want ik heb er eentje gezien waar ik helemaal verliefd op ben geworden!❤

62E79GWHT_2_normal

Topshop – €72,00

Dit jasje van Topshop vind ik heel erg leuk. Ik vind dat het een hoog fashiongehalte heeft, vooral omdat het een houndstooth printje heeft. De snit doet het er exclusiever uitzien and I love it!

River Island – £95.00

Deze cape is zò schattig! Ik zou hem zelf nooit dragen maar ik vind hem wel helemaal te gek!

 xoxo

Jill

Een gedachte over “Trend Alert: (nep)bont

  1. Wat een toffe items heb je uitgezocht! Ik heb wel wat met deze trend, ik vind het wel gaaf. Van de items die je bij elkaar hebt gesprokkeld vind ik vooral de bruine jas gaaf!

Dankjewel voor je reactie! ♥

