Shoplog Leuven!

Vandaag is het weer eens tijd voor een shoplog, want dat is iets wat ik sinds Londen niet echt meer gedaan heb! Sinds ik in Leuven op kot zit heb, ga ik in het weekend niet veel meer shoppen, dus dan doe ik dat gewoon door de week hier! Vandaag bracht ik een bezoekje aan de h&m en aan de Zara, kijk maar mee!🙂

SAM_0353

 

Ik begin met een trui van de h&m. Deze spotte ik een tijdje geleden al online, en hier in de h&m divided kwam ik hem tegen. Ik was al langer op zoek naar een glittertrui, en deze is echt supershiny als er licht op valt! Deze kostte €19,99. (klein detail: hij valt trouwens superklein, dus koop hem groot mocht je deze ook willen!)SAM_0347

 

Ook kwam ik eindelijk de perfecte (nep)leren broek tegen! Hij heeft gewoon het model van een legging, maar als klein detail loopt er een soort naad horizontaal ter hoogte van je knieën. Ook deze kostte €19,99.

SAM_0356 SAM_0357 Verder naar de Zara! Daar spotte ik ene leuke bloes met twee soorten luipaardprintjes. De foto lijkt trouwens een beetje wazig, maar dat is wel degelijk het printje🙂 Aan de mouwen heeft hij trouwens ook een leuk gestreept detail! Deze bloes ging mee voor €29,95.

SAM_0355

 

En als laatste item wil ik jullie ook nog graag iets van de Zara laten zien wat ik al langer heb, maar nog nooit heb getoond! Namelijk een fake fur jasje met driekwartmouwen! Deze kocht ik begin augustus al, maar nu wordt het (éindelijk!) pas tijd om hem ook werkelijk aan te doen! Dit jasje (nogsteeds beschikbaar trouwens) kostte €79,99.

SAM_0360

 

Hiermee zijn we aan het eind van deze shoplog geraakt! Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn aankoopjes vinden, en of jullie zelf al een nieuwe wintergarderobe hebben ingeslagen? Let me know!

xoxo Axelle

6 gedachtes over “Shoplog Leuven!

  1. Leuke aankoopjes! Ik vind vooral de nepleren broek gaaf, en het jasje op de laatste foto is ook ook tof. Ik heb afgelopen week ook even flink ingeslagen qua kleding en beauty producten, ik ben helemaal klaar voor de herfst/winter!😉

Dankjewel voor je reactie! ♥

