NOTD : goldrush

Vandaag review ik 2 nagellakjes van Hema voor jullie, namelijk een goudkleurige en een duochrome lakje!

SAM_0370Ik zal beginnen met het goudkleurig lakje (nummer 859). De afgelopen jaren heb ik al vaker gouden lakjes geprobeerd, maar die dekten nooit goed! Bij deze van Hema is dat zeker niet het geval, hij dekt perfect in 2 laagjes! De prijs weet ik niet meer zeker, maar ik geloof dat het ongeveer €2,50 was.SAM_0362   Dan hebben we nog een duochrome lakje uit de ‘chameleon’ collectie. Ik heb nummer 63 Cameleon Copper in mijn bezit. Hij varieert tussen een warm goud-bronsachtig en een groen kleurtje, ik vind hem echt perfect voor de herfst! Deze kostte ongeveer €3,75. SAM_0363 SAM_0367   Ik vind beide lakjes echt supermooi, zeker voor de herfst/winter en voor de feestdagen! Hebben jullie nog ‘special’effect lakjes? xoxo Axelle

Een gedachte over “NOTD : goldrush

Dankjewel voor je reactie! ♥

