Shoplog Hasselt!

Yes! Ik ben ein-de-lijk nog eens gaan shoppen! Het was al veeeeeel te lang geleden dus ik had veel schade in te halen!😉

via keepcalm-o-matic.co.uk

In de H&M grabbelde ik al meteen een hele hoop spulletjes bij elkaar. Toch zijn het alleen maar deze trui en jas geworden.🙂

De trui vond ik al meteen leuk. Mijn zus kocht de groene (met reptielachtige print) versie dus die ga ik ook eens uit haar kast halen denk ik😉

DSC_0102

 

Ik had sowieso al meer truien nodig dus hij komt zeker goed van pas!

Deze jas vond ik al meteen geweldig. Hij heeft een hele leuke snit en hij is gemaakt van wol dus dat belooft warm te worden.😉DSC_0100

In de Ici Paris XL hebben we ons vervolgens eens goed laten parfumeren, welk meisje doet dat nu niet?😉 Ze kwamen al meteen aanzetten met Chloé Love Story en ik zei natuurlijk geen nee😉 Hij ruikt btw heel erg goed! Ik heb al meteen een nieuw geurtje uitgekozen voor deze winter: Paco Rabanne Lady Million. Iedereen had het er maar over hoe goed die wel niet ruikt dus deze keer wilde ik hem ook eens uitproberen en yes I love it! Ik heb hem wel nog niet gekocht maar ik ga hem mij zeker en vast aanschaffen!;)

Natuurlijk kon een bezoekje aan het kruidvat niet uitblijven. Need more makeup! ;o Of course was mijn eyeliner weer op dus het was weer tijd om eens iets nieuws uit te proberen. Ik heb vroeger al met gel eyeliner gewerkt en ik was er heel tevreden mee dus deze keer kocht ik deze van Catrice, fingers crossed dat hij zo waterproof is als hij belooft!DSC_0096

Zoals gewoonlijk werd ik ook weer gelokt naar het standje van Max Factor.. Ik heb mezelf voorgehouden dat ik nieuwe mascara nodig had (is natuurlijk niet zo –‘ ) en heb de nieuwe Max Factor Excess Volume gekocht. Het flesje ziet er al erg vet uit dus ik hoop dat hij ook goed zal werken!DSC_0099

Bij Pieces was er een aanbieding: 3 paar oorbellen voor €9,95. Daar konden ik en mijn zus weer eens niet aan weerstaan dus kozen we deze 3 paar uit.🙂DSC_0091

Het middelste paar vond ik heel erg leuk dus dat moest ik zeker hebben. Het linkse paar koos mijn zus uit en de zwarte vonden we allebei wel gaaf.🙂

xoxo

Jill

5 gedachtes over “Shoplog Hasselt!

Dankjewel voor je reactie! ♥

